Дзвиняцька територіальна громада

Івано-Франківська область, Івано-Франківський район

Новини

Дата: від до Скинути
26 Квітня, 2021 р., 12:02
Вже з 25 квітня клієнти ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" зможуть обрати за яким саме тарифом споживати газ після 1 травня 2021 року. Компанія оприлюднила ціни на обов'язковий "річний тариф", а також альтернативні йому комерційні пропозиції.
26 Квітня, 2021 р., 11:33
23 квітня 2021 року на платформі Cooglе Meet відбулась онлайн-нарада за участю представників Івано-Франківського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, Департаменту освіти і науки Івано-Франківської міської ради та керівників закладів дошкільної освіти.
26 Квітня, 2021 р., 08:38
Споживач –це фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов`язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов`язків найманого працівника. Конституцією України гарантується для громадян право на безпечне для життя і здоров’я довкілля ,вільного доступу до інформації про стан довкілля,про якість харчових продуків і предметів побуту. Базовим нормативним актом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг, і встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів є Закон України «Про захист прав споживачів». Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на: 1) захист своїх прав державою; 2) належну якість продукції та обслуговування; 3) безпеку продукції; 4) необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця); 5) відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону; 6) звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав; 7) об`єднання в громадські організації споживачів (об`єднання споживачів). Основою споживацького права повинен володіти кожний громадянин. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виконавець) зобов’язаний надати споживачеві доступну і достовірну інформацію про найменування ,належність та режим роботи свого підприємства. Для цього на фасаді торговельного об’єкта розміщується вивіска із зазначенням найменування суб’єкта господарювання, а також біля входу до торговельного об’єкта на видному місці розміщується інформація про режим роботи. Придбання товарів слід починати з ознайомлення з їх споживчими властивостями.Така інформація повинна бути надана продавцем саме до придбання споживачем товару. Ні в якому разі не рекомендується придбавати товари, інформація про які надається на недоступній для споживачів мові. Якщо споживач не впевнений у якості товару ,він має право звернутися до продавця з вимогою показати документи, що підтверджують його якість. На етикетці, супровідних документах повинна бути інформація про назву товару, дані про основні споживчі властивості(для продуктів харчування- склад,кількість, енергетичну цінність), дані про шкідливі речовини , ціну, дату виготовлення, умови зберігання, гарантійні зобов’язання виробника, правила використання,термін придатності, найменування та адреса виробника. • Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на анологічний у продавця ,в якого він був придбаний , якщо товар не задовольнив його за формою ,габаритом ,фасоном,кольором,розміром ,або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. • Споживач має право обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів ,не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться ,якщо він не використовувався і якщо збережено його гарний вигляд, споживчі властивості,пломби,ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Отже, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар,який немає слідів використання: потертостей, забруднень.Товар повинен бути повернутий у повному комплекті , з ярликом,в своїй оригінальній упаковці,з заводським маркуванням, і супроводжуючими документами (паспорт,гарантійний талон, касовий чек , накладну. ) Щоб мати право відстояти свої права в разі придбання неякісного товару , мати докази , що товар був придбаний саме у цього продавця, мати дату ,з якої починається обчислення гарантійного терміну , споживач повинен при придбанні товару обов’язково взяти квитанцію, касовий або товарний чек (документ ,що підтверджує здійснення покупки). Якщо покупець хоче повернути горошові кошти за товар належної якості: • покупець звертається до продавця і пише заяву на повернення коштів де вказує свої персональні дані (в магазині повинен бути стандарний бланк повернення) • покупець зобов’язаний повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією, зазначеною в технічній документації (техпаспорті), надати квитанцію про покупку, товарний або касовий чек. Гроші, сплачені за товар ,повертаються покупцеві в день повернення покупки. Якщо у продавця магазину немає можливості повернути гроші відразу, то виплата проводиться не пізніше через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення коштів. Не підлягають обміну та поверненню продовольчі товари (їжа, напої, алкоголь,дитяче харчування,тютюнові вироби), ліки тощо. Крім того обміну не підлягають деякі непродовольчі товари : панчішно-шкарпеткові вироби,постільна і натільна білизна ,косметика, друкована продукція,ювелірні вироби. Гарантійні терміни на скланопобутову техніку (телевізори, морозильні камери,холодильники,тощо) обчислюються від дня продажу товару ,або починаючи від дня передачі товару споживачеві , якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складання – від дня їх здійснення. Строк придатності обчислюється від дати виготовлення. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: - пропоційного зменшення ціни товару, - безоплатного усунення товару в розумний строк, - відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
23 Квітня, 2021 р., 09:49
Шановна Ірино Романівно, прийміть найщиріші вітання з нагоди Вашого Дня Народження! Першочергово від щирого серця бажаємо Вам - залишайтесь завжди такою позитивною, світлою, відкритою, адже Ви часто саме своїми дотепними жартами фарбуєте наші дні кольорами веселки. Будьте здорові, щасливі, взаємно кохані, успішні, нехай кожен день дарує лише найкращі емоції, мирного неба Вам, сімейних гараздів, лише щасливих днів. 
16 Квітня, 2021 р., 14:44
В час динамічного розвитку та великого вибору товарів ми кожного дня  щось купуємо і інколи за дороговартісну річ чи майно нас просять внести  передоплату – аванс чи завдаток.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь